2019. sze 08.

Bemutatkozás

írta: Rab Vilmos
Bemutatkozás

portrait_edited_copy.jpg
Rab Vilmos vagyok
Több, mint 30 éve foglalkozom vendéglátással, annak legkülönbözőbb területeivel. A kereskedelmi vendéglátásból egy véletlen során kerültem a közétkeztetéshez. Eleinte magamnak is furcsa volt, úgy éreztem, az én tudásommal, tapasztalatommal semmiség lesz: "láttam már karon varjút".
Hamar rá kellett jönnöm, a közétkeztetés valami egészen más, mint csupán nagy mennyiségben történő főzés. Csinálni, jól csinálni pedig rettentő nagy kihívás. Sokan lenézik a közétkeztetést, még olyanok is, aki ebben dolgoznak. Alázat kell hozzá, de nem a manapság annyira elcsépelt módon. S aki ezt alázattal, hivatásszerűen csinálja, meglátszik.


Vannak, akik jól csinálják, vannak, akik jól szeretnék csinálni, és vannak -bizony- akik csak az üzletet látják benne.


Az elmúlt több, mint 10 év, amit a közétkeztetés gyakorlati oldalán eltöltöttem, s kiváltképp az utóbbi években végzett tanácsadói munkám során meggyőződésemmé vált, hogy a segítség mindenkinek jól jön. Leginkább azért, mert a szereplőknek nincs kitekintési lehetőségük -sokszor igényük-, hogy miként lehetne másként, egyszerűbben, hatékonyabban igényesebben.


Ez indított arra, hogy tudásom, tapasztalataim megosszam, hátha ezzel is hozzá tudok járulni a közjóhoz, amelyet egyébként alaphangon a közétkeztetésnek is célja lenne szolgálni.

Rab Vilmos
közétkeztetési szakértő, tanácsadó

Szólj hozzá

közétkeztetés rab vilmos